Livrarea produselor se face prin Curier
Dorim sa subliniem importanta verificarii cu atentie a exteriorului coletului. In cazul in care coletul/coletele prezinta lovituri, deformari sau deteriorari, va rugam sa intocmiti un proces verbal de constatare impreuna cu agentul de curierat cu privire la aspectele observate. Riscul de deteriorare a produselor se transfera catre client in momentul in care acesta intra in posesia fizica a produselor (conform OUG 34/2014, articolul 20). Orice reclamatii ulterioare receptiei produsului, in lipsa unui process verbal de constatare incheiat impreuna cu agentul de curierat, sunt nule.Costul transportului nu este inclus in pretul produselor si se calculeaza astfel:
Coletul va ajunge la destinatie in termen de maxim 48 ore de la expedierea produsului. In cazul in care nu sunteti in aria de acoperire a transportatorului puteti specifica acest lucru si puteti ridica personal coletul de la cel mai apropiat sediu Curier.
Politica de Retur
Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
1. Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de T.L. KOM PHONE STORE SRL
2. Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
3. Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de T.L. KOM PHONE STORE SRL
NOTA
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.